piątek, 27 kwietnia 2012

Piątek 27.04

Szkoła Easy School of Languages jest popularna nie tylko wśród młodzieży. Dzięki akredytacji Unii Europejskiej z jej oferty korzystają również znane osobistości i politycy, min. były przewodniczący Parlamentu Europejskiego Jerzy Buzek oraz europarlamentarzyści Wojciech Olejniczak i Zbigniew Ziobro. Dzisiaj uczniowie mieli ostatnie zajęcia z angielskiego. Na zakończenie odbył się quiz o Valetcie oraz oficjalne pożegnanie z wręczeniem certyfikatów. Szkoda, że to już koniec.

czwartek, 26 kwietnia 2012

Czwartek 26.04 - wieczorem

Tym razem spotkanie z ucznaimi odbyło się o 21:00. Głównym celem był spacer promenadą do miejsca zwanego Tigne Point, który jest najbardziej wysuniętym punktem na cyplu i oferuje wspaniały widok na Valettę. Po drodze uczniowie nie mogli się oprzeć urokowi nowoczesnego placu zabaw dla dzieci :) Podświetlone budynki i mury obronne Valetty zrobiły na wszystkich niesamowite wrażenie.

Kolejne zdjęcia

Kąpiemy się
Ale upał.
Przy Lazurowym Oknie
Bardzo nam się podoba
 Na promie na wyspę Gozo
 "Szła dzieweczka do laseczka" w wykonaniu Andrzeja
Wszyscy kochamy Maltę
 Niestety opuszczamy Lazurowe Okno

Czwartek 26.04

Dzisiaj rano nie było zajęć w szkole. Hurra. Wybraliśmy się na całodniową wycieczkę na wyspę Gozo. Najpierw przejazd autokarem wąskimi i krętymi uliczkami Malty, następnie przeprawa promem na Gozo, a potem zwiedzanie wyspy. Naszym pierwszym przystankiem była Dwejra, gdzie znajduje się największa atrakcja turystyczna - Lazurowe Okno. Zrobiliśmy mnóstwo zdjęć bo widok naprawdę zapiera dech. Część osób wybrała się również na przejażdżkę łódką po wewnętrznym morzu. Piękne koralowce na ścianach jaskini przez którą pływaliśmy oraz błękitna woda naprawdę robiły niesamowite wrażenie. Następnie pojechaliśmy do stolicy Gozo z piękną cytadelą i niesamowitym widokami na całe Gozo. Kolejnym punktem naszej wycieczki była plaża ze złocistym piaskiem. Nawet woda była wystarczająco ciepła aby można było w niej popływać. Po plaży udaliśmy się do przepięknej wioski rybackiej aby zrobić sobie przerwę na lunch. Wycieczkę zakończyliśmy w punkcie widokowym na niesamowitą Błękitną Lagunę. Wrażenia z całej wycieczki nieziemskie.

Sroda 25.04

Rano zajecia. Uczniowie dobrze sie na nich bawia. Po zajeciach wrocilismy promem do Sliemy i czesc uczniow poszla na plaze a pozostali na zakupy. Zakupy byly tak udane ze niektorzy nie maja juz zbyt duzo euro :) Wieczorem zostaly wreczone dyplomy za quiz wiedzy o Malcie. Potem kibice futbolu ogladali mecz.